Kundservice
Fragt og Levering
Lagerstatus
På produktsidan kan du se lagerstatus på alla våra varor. Om varan finns på vårat lager ses en grön bock och texten ”i lager” under bilden på varan.
Om varan inte är i lager ses i stället en gul text. När texten är gul måste vi få varan levererad till vårat lager innan vi kan skicka den vidare till dig. Om alla varor du beställer finns i lager skickar vi din beställning omgående.
Fraktkostnader
Fraktkostnader betalas av kunden om inte annat har avtalats.
Leverans i Sverige via Postnord
1. Leverans till närmaste utlämningsställe: 66 SEK inkl. moms
2. Leverans till dörren, privat eller företag, med eller utan flexibel leverans: 120 SEK inkl. moms
Du får också en faktura bifogad som en PDF-fil.
När din beställning har skickats
Spårningsnummer
När vi har skickat paketet med dina varor får du ett mail med ett spårningsnummer samt en länk som du kan spåra paketet via.
Faktura
Du får också en faktura bifogad som en PDF-fil.
Elektronisk fakturering?
Om du beställer från en offentlig myndighet skickas fakturan elektroniskt.
Kom ihåg ditt paket
Kom ihåg att hämta ditt paket inom 14 dagar om det har placerats i en postbutik. Paketet returneras till oss om det inte hämtas tidigare.
Du kan spåra ditt paket här: spåra ditt paket
Byten och returer
Våra varor förvaras och skickas från vårt lager i Glostrup, Danmark. Adressen är:
eAnatomi ApS
Naverland 33
2600 Glostrup
Danmark
Alla varor som ska returneras, ska skickas tillbaka till denna adress. Som kund har du tre olika möjligheter:
1. Du kan personligen lämna varorna på adressen måndag till fredag inom normala arbetstider.
2. Du kan skicka varorna till adressen. Måste vara med ett försändelse-id.
3. Du kan köpa ett returporto från oss. Du kan själv skriva ut det och sätta fast det på paketet. Det kostar 75 SEK och dras från det belopp som du får i retur när varorna du returnerar är tillbaka hos oss. Om du vill ha en länk till returporto, så skriv till oss och uppge ditt ordernummer så skickar vi ett till dig.
Har du beställt något som du ångrar och vill ha något annat?
Tyvärr har vi inte möjlighet för att byta varor på lagret direkt, då retur och köp är två olika processer när det gäller fakturering och betalning. Därför är det lättast att du gör en ny beställning och skickar efter det du önskar och returnerar det du vill skicka tillbaka via en av de två ovanstående möjligheterna.
Är det fel på varan du har fått?
1. Om skyddsplasten är skadad och skadorna har uppstått under frakten, ska Postnord ersätta dig för skadorna. Skicka gärna bilder på skadan till oss på eAnatomi, så att vi kan reklamera Postnord. Det är viktigt att vi får bilderna inom 24 timmar för att ersättningen ska kunna ges.
2. Om det är ett fabriksfel eller om du har fått fel vara, så löser vi på eAnatomi problemen så fort som möjligt utan kostnad. Kontakta oss så fort som möjligt med ditt ordernummer.
Försäljning till andra länder
Vi levererar produkter till alla länder i EU samt Grönland, Island och Färöarna.
Du kan beställa om du är privatkund eller anställd inom den offentliga eller privata företag. Alla momsregistrerade kunder kan uppge sitt momsnummer och handla momsfritt.
Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har frågor!